Gnesta :)

Sitter hemma hos min moster Tessan och har precis ätit lite :) Kom hit i torsdags. Igår va jag och Tessan till Södertälje för att handla och sen åkte vi till familjen Johansson och grillade. Alltid lika trevligt att träffas ;) Idag har jag ingen ska vi iväg på nåt men vi har inte riktigt bestämt vad det blir. Har lovat Kevin nåt roligt så vi får se vad vi hittar på. Ludde är hemma och min lillebror passar honom. Så snäll min lillebror <3 Hoppas Ludde sköter sig bra :) Saknar honom jätte mycket, mammas bebis..

Veckans viktnedgång: 0,3 kg..
Inte mycket men jag går iaf ner :) Brukar ju väga mig på fredagar men eftersom jag åkte till Gnesta i torsdags så vägde jag mig då ist :) Så nu har jag gått ner 20,5 kg :) Fan va glad jag är... Bara längtar tills nästa mål nås :)



NEJ NU ORKAR JAG INTE SKRIVA MER

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback