Helgen är över

Över för denna gång..


Fredag:

Hade fina Annica på middag. Gjorde torsk med äggsås och räkor. Det vart potatis till det. Hade velat ha ris eftersom jag klarar det bättre sen min op, men nu vart det potatis. Efter maten satt vi och pratade lite och sen körde Anders henne hem.. På kvällen så tvättade jag. Har försökt få tvättid hela veckan på dagtid men det har vart omöjligt.. Så då får man tvätta sent på kvällen/natten när sista tiden tagit slut.. Städade lite eftersom det dels behövdes men också för att jag skulle få nattgäster på lördagen..

Lördag:

Dags för moster Gerds 50 årsfest :) Klockan fyra åkte Anders och lämnade Ludde som skulle vara hos Annica och samtidigt kom mina nattgäster som bestod utav min moster Anneli och min kusin Tomas. Kusin Lina va med också men hon sov inte över.. Vi tog en fördrink ihop, inte jag då jag inte vågar dricka alkohol ännu, och sen kom moster Tessan och hennes man och mamma och ungarna.. Vi gick till festen ihop.. Vi hade en jätte trevlig kväll/natt och det va god mat.. Inte för att man kunde äta så mycket men det va gott =) Det va svårt att få Anneli och Tomas med hem, dom ville vara kvar.. Men klockan två hade jag fått nog :) Väl hemma så gick vi och lag oss tjugo i tre..

Söndag:

Vaknade alldeles förtidigt av att mina gäster vaknat..Anders åkte för att hämta hem Ludde och jag passade på att forsätta att packa Kevins resväska då han skulle åka till Tessan en vecka och sen följa med dom till Öland :) Han har verkligen sett fram emot det. Jag skulle också vilja följa med.. Men det får bli en annan gång.. Vid halv två kom Lina och hämtade sin mamma och bror och vid halv tre kom Tessan och Graham för att hämta Kevin.. Och mig :) Jag följde med till Gnesta :) Men bara en kortis ;) Väl där så käkade vi och sen åkte vi ut till Veronica och Tomas. Jätte trevligt :)

Måndag:

Idag är det dags för mig att åka hem. Har återbesök på sjukan i morgon bitti. Hoppas dom är nöjda med allt och hur det ser ut :) Hade gärna velat vara kvar här några dagar men det får bli en annan gång. Mina systrar är hemma hos mig och passar Ludde.. Så snälla så <3


Nej nu ska jag leka med min kusin William och sen pussa på Kevin lite innan jag åker hem

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback