Jag lever :)

Ibland kan man ju undra varför jag har en blogg.. Skriver några dagar sen är det uppehåll.. Men åt andra sidan, vem har bestämt att man MÅSTE blogga varje dag?? Ingen vad jag vet :)

Jag mår iaf bra och jag kämpar på med mat och dryck.. Det går jätte bra.. Väger mig varje fredag.. Men i fredags va det inte kul :( Hade gått upp 1.5 kg.. Kan inte förstå det.. HUr fan kan jag gå upp? Äter bra mat, bra portioner och är ute på lång promenad VARJE dag.. Men upp hade jag gått iaf.. Blev lite orolig så kjag ringde till sjukan.. Läkaren sa att det va INGEN fara :) Det kan ha med massa saker att göra.. Bara att jag inte vart på toa kan va anledningen.. Kämpar vidare iaf.. Och i morgon hoppas jag att det går neråt :)

Har haft Åsa här i 2 dagar :) Jätte trevligt.. Hon skulle egentligen bara ha sovit över en natt, men kunde inte slita sig ifrån mig ;) Är man bäst så *host, host* .. Hon åkte hem för en stund sen.. Tänk va tomt det blir på en gång.. Jag har ju Kevin och Ludde men det är liksom inte samma sak.. Gillar att ha mina vänner hos mig.. Förstår du piken SANNA????? Skulle ha träffat min underbara vän Sanna och hennes barn i morgon, men Sanna är sjuk :( Så jobbigt när det är sommar.. Fy fan.. Har precis blivit frisk efter min förkylning.. Inte kul i värmen.. Och dessutom hade jag feber :/ Hoppas min vän kryar på sig snart <3

Åhh gud.. Svetten bara rinner.. Så jäkla varmt.. Och ännu värmare blir det när man ställer sig och lagar TRE sorters matsorter också.. Att stå vid spisen i sommar värmen är inget jag gillar hahahah.. Men va fan.. Jag gör matlådor och lägger i frysen.. Skit bra att bara ta ut och stoppa in i mikron.. Jag gjorde många lådor när jag gick på min soppdiet och sen så Kevin och Anders hade när jag låg på sjukan.. Men nu är sista lådan tagen så det är bara att göra nya :)Igår vart det torsk med äggsås.. Och en massa räkor över.. Skit gott :) Idag har jag gjort korvstroganoff med ris, kyckling och ris och köttbullar och makaroner.. Senare ikväll tänkte jag göra kyckling/currygryta och åter igen ris :) Det går bättre med ris för mig än potatis..

Kevin är hemma hos en kompis. Så glad att han har vänner att leka med.. Lider med dom som inte har några vänner, barn som vuxna.. Jag vet inte hur jag hade klarat mig utan mina underbara vänner <3 Dom betyder så mycket. Nej usch jag vill inte ens tänka tanken att leva utan mina vänner.. Mår så dåligt när jag läser eller hör på nyheterna om nåt barn som fått stryk av sina skolkamrater och när dom blir mobbade.. Vet hur det känns.. Har inte fått stryk i skolan men jag skulle inte överdriva om jag sa att jag vart mobbad.. Inte kul.. Jag ser inte tillbaka på skolåren med glädje..


Nej nu vet ni att jag lever och mår bra :) Ska fortsätta med maten :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback