Måste bli bättre på att...

Blogga :) Men jag glömmer bort att jag har en blogg haha..

Har precis vaknat och ser dubbelt ;) Ludde och Anders sover fortfarande. Idag tänkte jag ta mig en promenad ner till jobbet och hälsa på :) Efter det ska jag hem och städa lite. Ev så får jag middagsgäster i morgon :) Hoppas på det iaf. Skulle va jätte mysigt :) Vi skulle höras av.. Igår va vi till Alunda för att förskottsfira Åsas dotter Linda som fyller år IDAG :) Stort grattis till henne.. Det va inte meningen att vi skulle stanna så länge men vi följde med och käkade på pizzerian.. Jag tog en barnportion med kycklingpasta.. Den va inte så jätte god men den gick iaf att äta. Fast det va en barnportion så åt jag inte ens upp hälften :p men jag fick en doggybag med mig hem..

Idag åker Anders hem.. Men innan det så ska han fixa min mobil.. Den är så jäkla seg.. Så vi ska spara allt och sen köra nån formulering av nåt slag.. Hoppas den blir mycket bättre utav det. Annars får jag skicka in den på "lagning". Har ju bara haft den i typ 3 månader.. Vi va till affären i fredags för att prata med dom. Och vi skulle prova det här först och sen höra av oss igen om problemet fortfarande fanns kvar.. Älskar min mobil så jag hoppas verkligen att den blir bra igen :)

Just nu är Kevin på väg till Öland :) Pratade med honom igår och han va så glad så.. Men han saknade sin mamma <3 Han ville ha numret till sin pappa. Saknade väl honom också antar jag ;) Jag vet att Kevin kommer att få det jätte kul och jag håller mina tummar och tår att han ska lära sig simma. Om han lär sig simma när han är på Öland så väntar en STOR överraskning när han kommer hem :) Hoppas hoppas.. Han har gått på simskola två gånger men inte lärt sig helt.. Han vet hur man gör men han är så rädd för att "släppa taget".. Han skulle skicka ett kort till sin mamma sa han.. Längtar tills jag får det kortet. Mammas pluttis <3

Nej om man skulle ta och äta lite frukost, göra sig i ordning och gå ut med Ludde.. Försökte ta ut honom direkt när jag vaknade men han va så trött så.. Inte ett dugg intresserad av att kissa haha.. Sen lär jag väcka Anders så han inte sover bort hela dagen ;)


Just ja :) Det har ju vart fredag och som ni redan vet så betyder det ju vägning :) Vågen visade att jag gått ner 3 kg sen förra fredagen.. Nu har jag bara ett kg kvar till mitt första mål, nämligen 20 kg :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback