Och vågen visade..... ;)

Ja då va det fredag igen då och fredagar för mig betyder inte bara helg utan vägning :) Förra vecka hade jag gått upp 1,5 kg och jag vart så ledsen :/ Kände mig riktigt nere över det och tyckte allt bara va onödigt.. Men jag bestämde mig för att det INTE skulle bli samma resultat vid nästa vägning. Jag har verkligen tänkt på vad jag stoppar i mig, hur ofta jag äter och jag har tagit mina promenader på riktigt allvar.. Och idag va det då dags att ställa sig på vågen..


-2,5 kg




Jäklar va skönt.. Ett mycket bra resultat.. Jag har inte bara gått ner det jag gått upp utan ett halvt kg extra också.. Mycket bra Maria <3 Jag är så stolt över dig <3



Nu ska jag städa.. Sen får vi en middags gäst i kväll :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback