Söndagkväll

Anders har nästan precis åkt hem och kvar är jag och Ludde.. Det suger att ´sitta själv. Nog för att jag som sagt har Ludde, men honom får man ju inga svar av :/ Tänkte jag skulle slänga mig i soffan och glo på nån film. Har inte riktigt bestämt mig för vilken det blir ännu.. Men det lutar åt "Det som är vackert".. Tror den kan vara rätt bra.. Igår såg jag och Anders en film som jag väntat på ska komma ut. Har haft stora förväntningar på den.. Den heter "Svinalängorna".. Men fy fan vilket skit film.. Alltså handlingen va ju jätte hemskt men det "hände" ju inget.. Skit seg och skit tråkig.. Hoppas den här som jag ska se nu är bättre..

Kevin och dom har kommit fram till Öland.. Resan hade gått bra och det va tydligen jätte mysigt där dom skulle bo :) Är inte ett dugg avis ;) Längtar efter min son jätte mycket.. Nu vill jag att dagarna ska gå jätte fort så han kommer hem nångång <3


Film va det ja :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback