Tack för denna gång

Idag är det söndag och det är dags för mig och Kevin att åka hem :/ Vill inte det. Hade det inte varit för att jag har hundvakt där hemma så hade jag stannat några dagar till. Men eftersom jag kommit överens med lillebror om söndag så blir det hemfärd idag :) Jag har haft en otroligt skön tid här i Gnesta och även i Laxne ;) Det har vart jätte trevligt dom här dagarna. Kommer snart tillbaka ;) Vi får väl se när lillebror kan passa Ludde nästa gång ;) Jag får ha honom med mig men eftersom Ludde och mosters hund råkar i luven på varandra ibland så känns det inte bra att ha med Ludde hit. Sen har det faktiskt varit skönt att slippa åka tåg med honom. Så jobbigt när det kommer andra hundar på tåget, då blir ju Ludde skit jobbig :/ Längtar tills Eva och Bengt kommer hem från sommarstugan. Då får jag lite mer pli på Ludde. Dom hjälper ju mig mycket. Och då kommer rutinerna tillbaka och det är bra för honom.

Kevin ligger fortfarande och sover. Inte vanligt att jag är vaken före honom :p Men nån gång ska väl va den första haha.. Han är inte heller så sugen på att åka hem. Men vi ska nog hitta på nåt kul hemma också. På lördag kommer hans pappa hem till oss. Som Kevin har längtat efter denna dag. Överlycklig över att den snart är här :) Han stannar i 2 dagar och sen åker Kevin med honom hem och är där i 1 vecka :) Som kommer att få det jätte trevligt ihop. Kevin behöver egen tid med pappa. Det märks jätte tydligt. Ska bli kul att få höra vad dom gjort sen :) Ska bli kul också att få höra vad K:s pappa tycker om min viktnedgång :) Jag vägde ju 20,5 kg mer sist vi sågs ;)

Nej nu har jag drabbats utav blogg-torka ;) Lägger upp lite bilder ist. Dels från dessa dagar i Gnesta och lite annat blandat :)

                   
                    
                   
                     
                    
                    
                    
                    

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback