Älskar regnet

Jaa.. Iaf ibland ;) Men nu när det har varit så varmt en tid så behövdes regnet.. Och allt känns så mycket bättre efteråt. Blåser lite kallt och friskt nu och det klagar jag inte på, men igår va det riktigt kallt :( Kändes som hösten va här redan.. Lite sommar vill vi väl ha innan det är dags för hösten att göra oss sällskap :) I sommar ska Kevin till Öland. Han längtar kan jag säga. Han åker med min moster Tessan och hennes familj. Skulle också vilja följa med, men detta är Kevins resa :) Vi får göra nåt annat tillsammans. Men VAD?? Att det ska vara så svårt att komma på nåt. Kevin vill åka till Lisseberg igen men det är ju typ över en helg.. Jag vill dra iväg en vecka eller två :) Helst vill jag dra till nåt annat land :) Men det får bli när man inte är sjukskriven längre. Sånt där finns det inga pengar till nu när man får pengar från försäkringskassan. Men jag ska nog hitta på nåt kul för oss i sommar. Önskar jag hade en husvagn..

Idag ringer min läkare ang min axel. Jag är ju sjukskriven pga min magoperation nu men innan va det ju axeln. Min sjukskrivning för magen går ut den 3 Juli. Vi får se vad läkaren säger. Risken är stor att jag blir fortsatt sjukskriven tills det blir operation. Risken är stor att om jag börjar arbeta så kan jag slita ut mer och mer och då kanske inte en operation hjälper :( Jag längtar tillbaka till jobbet. Jag va upp dit i helgen som va och skulle lämna papper. Passade på att hälsa lite på dom som bor där. Dom vart så glada och undrade när jag skulle komma tillbaka. Vill tillbaka men samtidigt så vill jag att min operation i axeln ska lyckas och då vill jag inte riskera nånting.. Vi får se vad läkaren säger.. Som axeln känns idag så är det ingen skillnad :/ Önskar att det va det, men tyvärr inte. Dom har sagt att det KAN hända att det blir bättre när jag går ner i vikt, men det kan också va så att det har gått för långt och då är det bara op som gäller. Alltid ska det vara nånting som strular.. Usch :(

Nu är det uppehåll så Kevin gick ut. Han tycker verkligen om att vara ute och det gör mig glad. Tänk att bara sitta inne.. Spela data/tvspel.. Nej ut i friska luften med er skitungar ;) Min lillasyster Emma sitter inne på Kevins rum och spelar tvspel. Hon fryser.. Ludde ligger och sover. Ska försöka gå ut med honom sen. Men jag tar med mig Kevin eller Emma i fall det blir för tungt.. Han drar ju så förbannat.. Skit hund :)

Åhh ikväll är det sista kvällen som jag behöver ta mina jäkla sprutor i magen :) Måste ta det i 2 veckor efter op för att inte få blodproppar. Nettan har vart snäll och kommit hit varje kväll för att hjälpa mig. Jag vägrar ta på mig själv :/ Så rädd för sprutor. Men tack vara Nettan så slapp jag det. Så snäll så :) Och i kväll är det som sagt sista sprutan. Fan va skönt. Själva sticket gör inte ont men när medlet sprutas in.. AJ AJ AJ.. Svider i hela magen :( Så det är verkligen skönt att det är sista kvällen nu. Egentligen skulle jag gå till vårdcentralen var 3:e månad och få en annan slags spruta för B-12, men jag valde att få i tabletter ist. En tablett varje dag i resten av mitt liv. Mycket bättre än en spruta i rumpan hahahahha..

Nej nu ropar soffan på mig. Ska vila innan läkaren ringer :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback