Fy va kallt det är *Brrr*

Vi människor är speciella. Verkar som om vi aldrig är nöjda. När solen är framme, jag då klagas det på att det är för varmt. Sen klagas det på att det är för kallt.. Men ikväll är det kallt, iaf här där jag bor. Fick sätta på mig strumpor och en tjocktröja. Och stänga balkongdörren samt några fönster.. Jag brukar inte va så känslig. Bara jag inte börjar bli sjuk :/ Nej det vill jag inte bli.. Känner mig konstig i magen också. Men jag har inte riktigt lärt mig om jag är hungrig eller mätt :) Men det kommer ;)

Idag har jag haft besök utav Lillan och hennes son Christoffer. Dom va här och fikade och snackade lite skit. Kevin blev helt såld på Christoffers frisyr.. Han har ju rakat på sidan och det är ett mönster.. Han vill sååå gäran göra likadant, men då kom mamma och sa NEEJ.. Det får han göra när han blir äldre.. Inte nu.. Nej, nej, nej.. Han tyckte jag va jobbig :/ OCh det kanske jag är men.. Nej..  Visserligen växer det ut igen men jag tycker att Kevin är in som han är :) Sen är jag inte så säker på om det va pga att likna Christoffer som han ville ha lika eller om han verkligen tyckte om det. Mönster finns kvar senare också ;)

Nu har jag vart hemma en vecka sen min op. Det går bättre och bättre men det är fortfarande svårt och veta hur mycket jag ska äta och så.. Även om kroppen säger till när jag är mätt så vill jag ju ändå ha i mig rätt mängd. Att dricka går mycket bättre nu än tidigare. Kan dricka mer och oftare nu. PÅ sjukan va dom ju på mig HELA tiden.. Har lärt mig gilla vatten igen och det är ett stort plus. Har alltid tyckte om vatten, men när läsken tog över så ville jag inte ha vatten längre.. Men nu vill jag det.. Längtar tills jag får börja träna också.. Bara att gå ut på långisar.. Det saknar jag.. Men mina långpromenader får nog vänta en vecka till, kanske två.. Se efter det så ska mitt gymkort användas flitigt.. Hoppas jag kan få någon med mig. Lättare och roligare då..

På fredag är det dags att ta bort mina nitar som håller ihop mitt ärr.. Hoppas det inte gör så ont. Vissa sitter verkligen långt in :/ Men vill man bli fin så får man lida pin ;) Efter det så ska jag väga mig. Är så nyfiken :) Blev så glad i fredags när jag såg att jag gått ner 14 kg sammanlagt.. Jätte stort för mig. Hoppas på ett roligt resultat på fredag. Sen efter det ska jag följa med min lillebror på ett möte. Och det hoppas jag verkligen går bra. Håller min tummar.. Och tår ;)

Nej nu ska jag be min syster Emma om hon vill gå ut med Ludde sista gången för i kväll. Har inte börjat gå ut med honom än pga att han drar så mycket. Sen blir det soffan och lite tv. Ja sen ligger jag kvar där eftersom det är soffan jag sover i på nätterna.. Bäst för mig har jag märkt, men jag saknar min säng..

Kommentarer
Skrivet av: Kristin

Nu svek inte mina ögon! ;) Det gick mycket lättare och läsa!



14 kilo är ju jätte mycket! Frågan är om ja ens kommer känna igen dig sen ;) Go girl! Du är jätte duktig!

2011-06-14 | 21:48:26
URL: http://knjn.wordpress.com/
Skrivet av: Johanna

Jag tog bort mina agraffer idag och visst sved det lite men det gjorde inte ont!

Det känns väldigt gött att de är borta.

Hoppas det går lika smidigt för dig.

Må så gott!

Kram / Johanna

2011-06-14 | 21:55:29

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback