GNESTA

Igår fick jag och Kevin samt Ludde ett ryck och åkte till moster Tessan i Gnesta. Åkte tåg till Sthlm och där blev vi hämtade utav Tessan och hennes kompis Veronica :) Efter en mycket trevlig biltur så kom vi till slut fram till Gnesta :) Käkade mat, snackade skit, kollade på Tessans otroligt fina bilder som togs på henne ´när hon va modell för en dag. Jätte fina bilder på min otroligt vackra moster. Hon har gjort samma operation som jag har och jag hoppas att jag får samma underbara resultat som henne. Så fin så :) Fin har hon alltid varit men jag är så glad för hennes skull att hon gått ner i vikt. Jag är speciellt glad för hälsans skull. Sitter här i hennes kök och väntar på att hon ska komma hem. Hon är hos en kompis och får lite massage :) Säkert jätte skönt men jag skulle INTE palla att få massage. Skulle skrika rätt ut. Finns hur mycket som helst som skulle behöva knådas ut men som sagt det skulle aldrig gå. När moster kommit hem så ska vi packa in oss plus barn in i bilen och åka till Södertälje för att lämn över min kära kusin William till sin pappa. Dom ska ta tåget hem och jag tror att Kevin följer med dom. Tessan och jag åker vidare till ica maxi och handlar massa gott tills i morgon då det bjuds på midsommarfest här hemma :) Ska bli jätte kul. Mamma och mina syskon kommer hit i morgon. Dom kommer tillsammans med Anders. Sen kommer det vänner till Tessan och hennes make Graham :) En av dom är Veronica som va med och hämtade oss i Sthlm igår. En jävligt trevlig brutta ;) Hoppas på att få lära känna henne bättre. Kevin ser fram emot att få träffa hennes son. Dom ska leka. Vet inte om jag skrivit det tidigare men Kevin ska följa med Tessan och hennes familj till Öland i sommar. Och Veronica och hennes familj följer med. Så i morgon får alltså Kevin träffa V:s son som han ska leka med på resan :) Han längtar...  Nej nu kommer moster så jag lär sätta fart...

Hejsvejs

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback