Härliga Måndag

Har precis tränat lite med min tränings skiva. Gick väl så där.. Så jäkla svårt.. Tror jag håller mig till långpromenader ist :) Händer idag då? Kevin håller på och spelar med sitt nya spel som han fick igår. Ludde tittar på ;) Och här sitter jag och lyssnar på musik.. Japp jag har spotify på ;) Nettan va här tidigare men har nu åkt och jobbat. I morgon ska jag på date med Sanna och barnen :) Ska bli tok mysigt. Ska se om jag hittar nåt till David som fyllt 2 år.. Nån bil eller lastbil kanske.. Sånt gillar han.. Tror jag iaf =) Får se om vi går ner till svandammen eller stadsparken. Är det fint väder så kan ju ungarna springa i duscharna där.. Får se vad det blir.. Hoppas det inte blir föööör varmt bara.. Fan nu klagar jag igen :/

Nej jag lägger in lite bilder ist.. Har inte nåt att skriva om ;)

                    
                            
                    
                    
                    
                    
                     
                     
                    

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback