Hej igen :)

Kände för ett litet inlägg till :) Inte vanligt när det gäller mig, men här kommer det iaf =) Sitter och lyssnar på musik. Har spotify på. Fick premium utav Telia pga problem med mitt bredband och gratis tackar man ju inte nej till. Gratis är gott brukar min vän Sanna säga ;) Men jag har lite problem att få det att funka i mobilen. Vet inte hur jag ska göra. Kan logga in och allt men när jag ska spela en låt så blir det ett bildspel av alla låtar jag har på min lista.. Skumt.. Men när jag har min date med Sanna i veckan så får hon hjälpa mig :) Hon brukar kunna sånt där.. Så duktig min vän.

Nu har Anders åkt hem. Hjälpte Kevin att fixa med det nya spelet först, så nu sitter Kevin klistrad :) Då vet man vart han är iaf.. Ludde ligger och sover. Vet inte om han är ovanligt trött eller om det är värmen. Han verkar inte dålig iaf. Ska ha lite extra koll på honom. När vi va hos moster i Gnesta så bråkade Ludde och hennes hund med varandra. Ludde fick sig ett litet sår men det ser jätte fint ut nu. Jag vart livrädd först pga att det blödde, men som sagt så ser det bra ut. SKÖNT.. Dom leker bra ihop men ibland så blir det fel.. Två hanar dessutom också.. Men har man koll så funkar allting.. Det va skönt att komma bort lite.. Speciellt nu när jag är sjukskriven och Kevin har sommarlov. Fast nu när man kommit hem så är det skönt det också.. Borta bra men hemma bäst heter det ju.. Och det stämmer verkligen..

Jaha där sprang Kevin ut. Jag som hade tänkt att vi skulle spela lite tillsammans men han står här ute och pratar med en kompis. Den här tiden så sitter han alltid här utanför och gör nåt så jag lätt kan ropa på honom när han ska in.  Inte för att jag hade nåt speciellt att säga i mitt andra inlägg för dagen men nu är det gjort iaf :)

Kommentarer
Skrivet av: veronica johansson

Hej hej! hittade allt din blogg :)

Hoppas att allt är bra med dig och att du snart kommer tillbaka till Gnesta.

Kram

2011-06-26 | 21:22:23
URL: http://blogg.mama.nu/wavva/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback