Soliga söndag

Idag har det vart jätte fint väder. Skönt men ändå för varmt :/ Skönt för att man tröttnat på regn och varmt för att svetten rinner och man tror att man ska tuppa av hahahaha.. Har precis kommit hem från en liten biltur med Anders och Kevin. Ja Ludde fick följa med han också ;) Vi åkte till Elgiganten. Anders köpte en ny GPS.. Den han fick av mig har slutat funka. Att laga den skulle bli dyrare än att köpa en ny. Sen vart det ett spel till Kevin. Nöjda med våra köp så åkte vi vidare hem.. Nu har vi precis ätit och jag är hur mätt som helst. Men det behövs ju inte mycket för att jag ska bli mätt nu när jag gjort min op :) 

Midsommarafton firade vi hemma hos moster Tessan och hennes familj. Mamma och ungarna kom och sen vänner till Tessan. God mat och trevligt sällskap. Åkte hem på kvällen. Igår på midsommardagen åkte vi ut till Sanna och hennes familj. Grillade och snackade skit. Mysigt som alltid. Och idag vet ni ju redan vad vi gjort :) Anders ska snart åka hem som han alltid gör på söndagar.. Och Kevin gick precis ut till sina kompisar.. Tidigare idag va jag ut på en långpromenad tillsammans med Nettan.. Det kändes att det va ett tag sen sist då det va sjukt jobbigt att gå rundan.. Men jag ska sätta igång på riktigt nu och då kommer det att gå lättare för varje dag..

Vad händer i veckan då? Har en date med Sanna och barnen nån av dagarna. Får veta mer exakt i kväll. Sen vet jag inte vad det blir.. Hittar säkert på nåt kul. På fredag ska jag till vårdcentralen på återbesök ang min axel. Kommer att bli förlängt sjukskriven. Min läkare sa det när hon ringde tidigare.. Sen ska jag väga mg. Gör ju det varje fredag, men i fredags va det ju midsommarafton och då va det stängt.. Ist för att spinga dit i morgon bitti så väntar jag tills på fredag.. Hoppas på ett bra resultat. Sist hade jag bara gått ner 1 kg och det gjorde mig besviken.. Men hitills har jag gått ner 15 kg :) Inte illa pinkat ;)


Kommentarer
Skrivet av: sara

Åh vilken mysig helg!

Alltid skönt att komma bort lite :-)

2011-06-26 | 17:19:53
URL: http://kigoziboyz.blogspot.com

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback