!!!!!

Är fortfarande sjukskriven :( Det blev förlängt som jag redan misstänkte. Den 5/4 ska jag äntligen till röntgen och jag hoppas dom kan se vad som är fel. Sen ska jag tillbaka till doktorn den 8/4. Jag är sjukskriven tom den 8:e.. Samtidigt som jag HATAR att vara sjuk.s. så är jag rädd över vad som ska hände när jag går tillbaka till arbetet :( Rädd att allt börjar om igen och att jag får piss ont.. Saknar mitt jobb, saknar mina arbetskompisar <3 Hoppas jag snart är tillbaka.. Jobbigt att bara gå hemma.. Försöker sysselsätta mig så gått det går.. Kevin märker inte av så mycket om hur jag mår och så och det är viktigt för mig. Vill inte att han ska oroa sig.. Mammas prins <3
Fan va dålig jag har blivit på att blogga.. Jag som alltid tjatar och gnäller på Sanna.. Men hon bloggar ju nästan varje dag nu :) Så vem vet, om Sanna tjatar på mig nu så vänder det kanske för mig också ;)


Ger upp, har inget att skriva om



Kommentarer
Skrivet av: fruplahn

blogga !! blogga !! blogga !! ;) love you baby <3

2011-03-30 | 15:47:17
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback