Nu får det fan vara nog

Förra veckan va jag ledig onsdag, torsdag och fredag. När helgen kom så fick jag så in i helvete ont i axeln :( Jag kämpade mig i genom både lördag och söndag. Men idag va jag tvungen att vara hemma från jobbet :( Känns piss det här. Har ju bytt medicin. På onsdag har jag ätit dom i 2 veckor och resultatet är fortfarande det samma.. Så fort jag tar det lugnt och vilar så känns det såå jäkla bra. Då är det som om jag aldrig har haft ont. Jag fattar inte vad det är jag gör på jobbet som min axel inte gillar. Ringde till vårdcentralen imorse. Dom skulle ringa upp efter lunch men det gjorde dom inte. Sen när jag ringde tillbaka så fanns det ingen läkare kvar.. Har inte dom arbetstid som vanligt? Är det nån speciell röd dag idag eller? Dom lovade iaf att höra av sig i morgon bitti. Jag behöver ju inte gå dit eftersom det inte är nån förändring. Då kan läkaren bara skriva ut nån annan medicin. Hon nämde redan en annan förra gången men ville att jag skulle prova den jag har nu först. Hoppas jag får nån dunder medicin för nu är jag riktigt less på det här. Har ju haft detta problem sen i november.. Sist jag va hos läkaren så sa hon att hon ville att jag skulle gå till sjukgymnasten 2 gånger i veckan. När jag gick dit för att boka ny tid så fick jag en tid den 25 mars. Det är ju skit långt dit ju. Jag undrar när jag får nästa. Det kommer ju inte kunna gå med 2 gånger i veckan iaf. Och läkaren sa att sjukgymnastik är A och O när man har muskelinflammation. Och jag har en KRAFTIG inflammation.. Så vi får väl se när jag blir bra igen. Ont som FAN gör det iaf.. Detta önskar jag inte ens min värsta ovän :/ Det första jag sa när jag va på vårdcentralen sist va: Hej nu är jag tillbaka, jag har fortfarande skit ont MEN jag vill INTE bli sjukskriven :( Och det vill jag fortfarande inte. Har inte råd men har jag råd med det här då? Jobba, sjuk, jobba, sjuk... Jag blir galen..

Kommentarer
Skrivet av: Nina

Usch gumman! krya på dig så hoppas jag att du snart blir bra o slipper värken! Bamse kramar från Nina!!

2011-03-07 | 19:23:43

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback