Ont, inte ont, ont, inte ont

Så JÄVLA piss less på min axel nu :/ Den vill verkligen inte bli bra alltså.. Har haft detta sen i fucking NOVEMBER !!!!!!!!! Och nu tycker jag att det räcker. Har blivit sjukskriven igen iaf. Och det gillar jag INTE. Har fan inte råd :( Förlorar skit mycket pengar på att vara hemma. Fast samtidigt så kan jag ju inte jobba när jag har så ont.Det blir ju bara värre då. Så jag förstår ju varför jag är sjukskriven, men jag ju ensam med Kevin. Hade vart en helt annan sak om man hade vart två :/ Men nu är det såhär iaf. Bara acceptera, bara gilla läget så att säga. Ska tillbaka till läkaren den 25:e och ev så kommer jag att bli förlängt sjukskriven då :( Jävla piss..
Ja ja.. Nu ska man inte gråta över spilld mjölk. Idag är det fredag och det innebär HELG :) Kevin älskar fredagar =) I morgon är det fotboll för hans del och det gillas. Jag hade hoppats på att han skulle välja innebandy (åter igen så är jag ju ensam och har därför inte råd med både och) eftersom han är väldigt duktig på det. Han är duktig på fotboll också, men det är speciellt med innebandy. Det säger dom i skolan och på fritids också. Gjorde även dom i Alunda. Men han valde fotbollen och det är ju ändå han som ska spela :) Jag gick inte på nåt när jag va liten och jag är jätte glad över att Kevin vill hålla på med nån sport. Det är ju hur bra som helst. Men som sagt, han borde ha valt innebandy :) Nog om det.. Jaghar haft en nattgäst :) Inte alltid man har det ;) Åsa kom hit igår och blev kvar under natten. Mysigt värre. Ska äta lite frukost och sen får vi se vad dagen erbjuder..


Ta hand om varandra <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback