ZZZzzzz

Satan va trött jag är. Spelar ingen roll när på dygnet jag går och lägger mig. Jag är ändå helt död när jag vaknar. Sitter nu och väntar på att klockan ska ticka lite fortare. Ska ta bussen till jobbet men känner inte för att stå ute och frysa :/ Jobbar-helg för mig alltså. Jag saknar dom helgerna då jag jobbade kväll.. Då kunde man ändå göra nåt efter jobbet och man visste att det gjorde inget att det blev sent. Fick ju ändå sova dagen efter liksom. Saknar att jobba med Smulan (Carina) också.. Allt flöt på så jäkla bra när vi jobbade ihop. Men så blir det när man byter avdelning :) Det beslutet ångrar jag INTE!!! Trivs så bra där jag är nu :) Men jag tycker bestämt att Smulan kunde komma till våran avdelning ;)

Helgen då:

Jobb för mig och fotboll för Kevin.. Bara njuta på ;)


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback