En axel från helvetet :(

Jag vet att jag tjatar om min axel, men fuck va ont jag har :( På kvällarna när jag ska lägga mig så tar det jätte lång tid innan jag kommer till ro och kan somna. Allt pga smärtan :( Mina tabletter hjälper inte och jag vet fan inte va jag ska ta mig till längre.. Jag längtar som attans tills jag får min operations tid. Ska bli så skönt när det är över. Denna smärta önskar jag inte ens mina värsta ovänner.. Som det känns just nu så förstår jag inte när jag någonsin ska kunna gå tillbaka till mitt arbete :( Det oroar mig mycket. Har vart borta så länge nu..
Kevin mår mycket bättre. Har inte så ont i öronen längre och då blir jag glad :) Så otroligt jobbigt när ens barn blir sjukt/sjuka.. Och speciellt när man är ensam :( Kevins pappa finns ju självklart med i bilden men det är mig han bor hos och det är jag som har vårdnaden.. Sen bor han inte i samma stad tyvärr :/ Men dom träffas ofta iaf. Och sen är det ju tur att det finns telefoner :) Samtal varje dag, minst två gånger :) Idag sa Kevin: Gud va mycket läxor jag kommer att få nu när jag vart sjuk så länge.. Lillplutten.. Läxor är nog det värsta han vet haha.. Och det spelar ingen roll att jag säger att det är viktigt att lära sig.. Då hatar han det ännu mer ;) Han som bara går i 2:an.. Vänta du lilla gubben tills du får prov och sånt.. Men vem vet.. Då kanske han blir skolans geni :) För mig kommer han alltid vara bäst, älskde unge <3 Ja.. Idag har det inte hänt så mycket. Va ner till stan ett tag och träffa mamma. Sen har jag bara vart hemma. I morgon kommer Anders.. VAA?? På en onsdag??? Brukar inte han komma på fredagar?? Jo det stämmer bra det :) Men nu är det lite speciellt förstår ni ;) Mer säger jag inte.. Men lugn.. Det kommer.. Jag SKA berätta snart..


Nu vill Ludde kissa :)


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback