Försovning AB

I morse så kom Kevin försent till skolan :( Vi försov oss :/ Usch.. Jag hatar sånt. Allting blir så stressigt. Känns som hela dagen blir försent. Men det gick bra iaf. Han kom inte så mycket försent som tur var :) Nu kom han precis hem från skolan och sin promenad med Ludde. Kevin går alltid ut med honom före skolan (ja inte idag då såklart) och efter skolan. Sen går han ut en gång till.. Resten tar jag.. Finns säkert dom som tycker att det är för mycket, men det va faktiskt Kevin som tjatade om att vi skulle skaffa hund och det är ju egentligen hans. Så då får man gå ut med honom också. Kevin är duktig på det även om jag ibland får tjata ;) Och jag vet att han inte skulle vilja byta bort Ludde mot nåt annat.. Där är det LOVE :) Men vem kan låta bli att älska lilla Ludde? Mammas bebis, så jäkla söt =) Sitter och funderar på om jag ska klä på mig och gå på en promenad. Inte så roligt väder kanske men va gör det? Röra på sig måste man ju ändå. Eftersom Ludde redan har vart ute precis så tänkte jag ta med mig ett par hörlurar ist. Skönt att lyssna på musik när man går/tränar.. Eller om jag ska ta tipset från moster Gerd, nämligen att lyssna på nån ljudbok. Vi får se.. Men ut ska jag iaf.. MEN JAG VILL HA SOLSKEN !!!!!!!!!! Fast det är ingen idé att sitta och invänta att solen ska titta fram, då kommer man väl aldrig ut..


Neeej, naturen.. HERE I COME

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback