Hej och Hallå

Har tagit en pause från städningen. Inte kul att hålla på med sånt och speciellt inte i värmen. Fy fan.. Men det måste ju göras tyvärr.. Finns ju ingen annan som har lust att komma hit ;) Känner mig så mycket piggare nu än va jag ahr gjort på länge. Ser framåt och samtidgt så ler jag :) Mycket som händer runt mig just nu och mer ska det bli :p Vill inte skriva ut det riktigt än men kommer att göra det när allt börar närma sig lite till :) Nyfiken? Förstår det ;) Och nej.. Jag är INTE gravid.. Så nu kan ni släppa den tanken iaf :) Helgen har vart lugn och skönt. Fint väder och Kevin har typ bott ute :) Kul att han har kompisar att leka med.. I fredags så kom Anders och vi åkte åter igen på skojakt. Han ville ha ett par andra också.. Kevin fick shorts som han blev glad för :) Lätt och köpa till den ungen.. Sen åkte vi och handlade mat.. Ja det va den fredagen det :) Och igår (lördag) åkte vi till Gränby centrum. Gick in till expert för att kolla vad som är "fel" på min mobil. Den är så seg ibland.. Skulle komma tillbaka i veckan och prata med en kille som jobbar där.. Tydligen expert på expert hahaha.. Senare på kvällen så kollade jag och Anders på filmen "Blood out".. Jävla skitfilm. Vart jätte besviken.. Idag åkte Anders hem och Kevin är som vanligt ute och leker. Han kom in under tiden som min moster och hennes familj va här. Sen drog han ut igen :) Ludde ligger helt utslagen på soffan. Lekte som attans med mosters hund.. Skönt att dom leker bra ihop. Lättare att åka och hälsa på varnadra då. I kväll är det Big brother live :) Yttligare en person ska lämna huset och ikväll står det mellan Gurkan och Chrille. Och det finns bara en anledning till det och det är PAKTER.. Sara, Peter och Martin håller ihop och vill ha ut dom. Och Simon stackarn sitter mitt i mellan :( När det är så uppenbart att det är Gurkan och Chrille i ett lag och dom andra i ett annat så borde vi tittare få nominera. Det är ju ändå vi som tittar på dom. Dom säger ju hela tiden att det inte är tillåtet att prata om nomineringar med varandra och man får inte bilda pakter.. Men lik förbannat så görs det ändå.. Nej det är inte rättvist att man går ihop om saker och ting.. Jag har alltid gillat Gurkan men jag är skit less på honom nu. Han bara sitter och svär och snackar skit om alla i huset. Sen vågar han inte stå för det. HUr många gånger har han först inte suttit och snackat skit om nån till typ Peter och sen gått till den andra och tröstat och snackat om Peter..??? Sånt gillar jag inte. Kör med raka rör i stället. Kan man inte vara sig själv så kan man åka hem. Klart man måste spela lite för att vinna men inte så där.. Så för mig får Gurkan gärna lämna idag. När det gäller Chrille så är han ju rätt skön alltså.. Men fan va tråkig.. Sover och sover och sover.. Sen under den vakna tiden så är han rätt rolig. Men han va bättre förr.. Men om Gurkan åker i kväll så tror jag nog att Chrille kommer ha en chans att va en av dom som sitter i finalen.. Om jag fick välja vem som helst så vill jag ha ut SARA... Fan va irriterad jag är på den människan. HOn bara leker med stackars MArtin hela tiden. OCh hon skulle inte tveka en sekund på att skicka hem Martin eller och nominera honom för att rädda sig själv. Peter är jag också rätt less på. Han bara klagar hela tiden. OCh är jämt tjurig. Sen tänkter han mer på vad det är för alkohol som kommer in i huset än att vinna big brother.. Han måste fan vara alkis alltså.. Nej nu vart detta ett inlägg om BB och det va ju inte riktigt meningen.. I morgon kommer min vän Åsa hit :) Hon ska sova här för att följa med mig till ett möte på tisdag morgon. Snälla hon <3 Ska bli kul att träffa henne. Va ett tag sen.

Nej nu ska jag fortsätta med städningen. Sen ska jag ringa in Kevin så han får äta lite mat :)

Kommentarer
Skrivet av: Maria Davidsson

Jag vet jag vet jag vet! Men säger inget! Hihi =)

2011-05-22 | 17:18:56
URL: http://davidoffs.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback