Dubbel inlägg

Blir på sånt dåligt humör när det är regn, grått och rusk :( Men Ludde ska ut i alla väder och det behöver min hälsa också :) Tog min vanliga runda som tar 50 minuter.. Jätte skönt. Det små duggade lite men va gör det om hundar år? Inte ett skit ;) Tänkte ta runda i kväll också. Med Ludde såklart.. Kevin är fortfarande sjuk men han har ingen feber längre. Om allt rullar på så blir det skola för hans del på måndag. Än så länge så har han inte smittat mig och jag hoppas han inte gör det heller. Detta kunde inte komma mer olämpligt. Men nu ser vi framåt och hoppas på det bästa. Satt tidigare och tänkte på sommaren. Skulle så gärna vilja åka iväg någonstans med Kevin. Men jag vet inte vart. Han vill jätte gärna åka till Lisseberg igen men då måste jag ha någon med mig. Jag åker inte karuseller och det blir ju tråkigt för Kevin. Förra gången hade vi min lillebror Daniel med oss. Jätte trevlig resa. Han åkte med Kevin hela tiden. Vi sov på hotell 2 nätter och gick på Lisseberg 2 dagar. Det va då Kevin tjatade om att han ville träffa deras gröna kanin. Han ville krama honom. Men väl där så vägrade Kevin att kramas med kaninen.. Han vart jätte rädd haha.. Men efter många om och men så ville han ha den där kramen iaf.. Lill-plutten :) Nu blir det soffan ett tag ;)


Det där skrev jag för några dagar sen. Vet inte varför det inte lags ut.. Det satt på utkorgen.. Jaja.. Nu är det ute iaf.. Vad ska jag skriva om idag då? Ja du.. Nu vart det tomt haha.. Har mycket Rederiet i skallen ;) Har laddat ned flera säsonger.. Fan va jag gillade den serien när den gick på tv. Satt som klistrad varje vecka. Det va fler serier som va lika bra. Tex skilda världar, varuhuset, goda grannar, dallas, dynastin ;) Fan va mycket.. Känner mig gammal nu *s*..  Va ju väldigt många år sen som dom programen visades på tv. Men det va så mycket bättre då. Inte lika mycket våld. Och program med inslag av våld visades inte så tidigt på dygnet som det faktiskt gör idag. Nog om det.. Det börjar bli dags för mig att ta på skor och jacka.. Ska till doktorn med Kevin :( Han har jätte ont i ett öra och jag misstänker öroninflammation :/ Stackars liten.. Det räcker väl med att han vart dålig hela veckan med feber och förkylning.. Än så länge har han inte smittat mig och jag håller tummarna för att han inte ska det heller.. Nej vi kanske hörs senare..

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback