Kära dagbok :)

Fan va dålig jag är på att uppdatera min blogg. Så har jag mage att gnälla på Sanna? Fy skäms Maria..Vad har hänt sen sist då? Kommer knappt ihåg va det är för dag längre. Så jobbigt att bara gå hemma. Vill tillbaka till mitt jobb. Få i ordning på dagarna igen. Få ordning på allt liksom. Men nu lär det väl dröja ett tag innan jag kommer tillbaka. Blir nog inte förrän i höst nån gång är jag rädd. Väntar ju på att få göra min axel-operation och ingen vet ju när den blir av. Är förlängt sjuk.s men det visste jag redan att jag skulle bli. Känns bittert :( Men nu ska vi se framåt och hoppas på det bästa :) Men ibland är det inte så lätt :/ Nog om mitt gnäll.. I fredags åkte jag, Kevin och Anders (ja självklart Ludde också) ut till familjen Plahn :) Mannen i huset, nämligen Daniel, fyllde år igår men vi firade honom i fredags. Jätte trevligt och han blev glad och nöjd över presenten.. Svårt att köpa till honom så när han är glad och nöjd så sträcker man på sig lite extra ;) Vi får väl se om han får ha sin present ifred för frugan sin. Det återstår och se ;) Och i lördags va vi runt och letade skor. Både Anders och Kevin behövde nya. Men vi hittade inga. Jag och Anders tog med oss Ludde på en LÅNG promenad. Det va jätte skönt, men fan va trött man va efteråt. Hade kunnat somna stående :) Det va lördagen det.. Igår så hittade vi skor till killarna och det va ju tur eftersom dom verkligen behövde det. Sen åkte Anders hem som han alltid gör på söndagar. Jag och Kevin hade kramkals *MYYYYYYS*.. Jäklar va jag älskar den pojken <3 På kvällen kom min lillebror hit för att sova över. Dom va ju lediga i skolan idag så han tänkte umgås med sin systerson lite :) Men det vart inte så mycket umgänge för dom då Kevin ville va med en kompis ;) Så lillebror fick ta och umgås med storasyster ist :) Nu ska jag laga lite mat och lägga i lådor som sen ska frysas. Eftersom jag inte får äta riktig mat på ett bra tag så är det jobbigt att stå och göra mat varje dag till Kevin. Stå där och bli frestad.. Nej usch vilket plågeri :/ Så då är det bara att ta fram en låda och värma i micron. Fiffigt va??? Nej laga mat va det :) Höres..



Varför jag inte får äta mat???? Skiiiit i det du ;) *Fniss*


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback