Mammas älskling

Åkte till När-Akuten med Kevin igår. Hade tid klockan fem. Han hade öroninflammation i båda öronen. Stackars liten :( Mår så dåligt av att se honom ha ont, speciellt när jag inte kan göra nånting. Finns inge värre. Hög feber också :/ Usch.. Så han blir hemma idag, i morgon och på onsdag. Sen är det ju röd dag på torsdag och kläm dag på fredag.. Hoppas han blir frisk snart. Han fick iaf penicillin, 2 tabletter 3 gånger om dagen i 5 dagar. Han fick dom 2 första igår kväll och det gick hur bra som helst för honom att svälja. Tur det.. För Kåvepenin är INTE gott att ta flytande. Det fick jag ta när jag hade halsfluss pga att tabletterna är så jävla stora.. Det gick lika bra i morse så det kommer inte bli några problem för honom inte :) Just nu ligger han i sin säng och kollar på film. Till lunch fick han kyckling och ris. Det åkte i fortare än jag hann blinka ;) Den ungen gillar verkligen kyckling. Och vem gör inte det? Jag ÄLSKAR kyckling. Skulle kunna äta det flera gånger i veckan. Nåt annat som är gott är FLÄSKPANNKAKA.. Guuuuud va gott.. Med riktigt fläsk... Nej nu lär jag sluta tänka på mat. Skulle bara skriva lite om Kevin och hur han mådde..


Höres

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback