När ska det bli bättre???

Ja det kan man verkligen undra. Igår va jag till Previa. Nåt nytt från jobbet. Om man har vart borta ganska mycket under en kort tid så får man komma dit och prata med mera.. Och igår va det alltså min tur. Det gick bra men det kändes lite jobbigt. Man kände sig lite förnedrad faktiskt :( Vissa frågor va väldigt privata. Men det svarade jag också.. Jag går med på att gå dit, inga problem.. Men mitt privatliv är mitt privatliv. Och det håller jag fast vid. Idag har jag inte gjort så mycket.. Är så jäkla trött. Sov dåligt i natt igen. På fredag har jag en telefontid med min doktor. Då får vi se vad hon säger. Har blivit mycket sämre i min axel och nätterna är rena mardrömmen. Måste få nåt annat mot smärtan. Jag önskar att det blir operation snart. Kommer bli så skönt att slippa ha ont DAGLIGEN.. När klockan ringde i morse så visste jag knappt om det va morgon eller mitt i natten. Och Ludde va också trött hahaha.. Han vägrade komma fram, han låg som en stor tjock korv under täcket.. Snart kommer Kevin hem från skolan och jag coh Ludde tänkte gå och möta honom..






När kommer ni förstå att det gör ont varje gång ni sparkar på mig??? När kommer ni förstå att det inte är okej?


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback