Tråkigt väder

Så typiskt.. När man har gått och blivit van med att solen är framme med sina varma stålar så blir det grått och ruggigt igen :/ Men det riktiga sommaren är väl inte här än. Och det är ju faktiskt bara maj än så länge. Idag kommer min vän Åsa hit :) Hon ska sova över. Gissa om Kevin blev glad när jag berättade det. Jag har nämligen lovat honom spagetti och köttfärssås och vem gör den godaste köttfärssåsen?? Joo Åsa :) Sen är Kevin glad över att äntligen få visa henne att han lärt sig knyta sina skor :) Jätte stort för honom. Som han har övat och kämpat. Och snart är det skolavslutning också. Det går så fort. Tänk att det är ett år sen som han slutade i 1:a klass. Och vilken förändring det har blivit på det året. Både på mig och på Kevin, men även vår vardag.. Är så stolt över vår förändring <3 Så stolt över min älskade Kevin <3 Det bästa jag har, så vacker..
Jaha, Gurkan åkte ut från BB huset igår. Bra eller dåligt? Ja det kommer ju bli väldigt tomt nu.. Men som jag skrev igår så har jag tröttnat på hans skitsnack hela tiden. Så för mig så gör det inget. Av dom som är kvar så hoppas jag att det blir Chrille eller Simon som tar hem vinsten. Kanske Martin.. Men fan inte Sara eller Peter.. Usch.. Så less på dom..




Jag vet en hemlis, jag vet en hemlis men jag säger inget om den ;) Det enda jag har att säga är: JAG ÄR SÅ GRYMT JÄVLA STOLT, GLAD OCH ÖVERLYCKLIG :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback