<3 FÖRLOVNING <3

Japp du läste rätt :) I lördags så förlvade vi oss jag och Anders :) Åkte hem till Sanna och hennes familj och sen åkte ringarna på.. Sanna blev så chockad, visste ju ingenting.. Jag fattar inte hur jag har kunnat dölja det för henne. Delar ju alltid med mig av ALLT till henne.. Svårt  som fan haha.. Men nu är det gjort iaf :) Tack alla som grattat oss. Betyder mycket <3

Är i Söderfors hos min fästman :) Känns konstigt att säga så ;) Men jag gillar det :) Kom hit i söndags. Fick även med mig Linnéa hit. Åkte och fiskade och vi fick 3 gäddor.. Linnéa fick sin allra första.. Jag fick ingen :( Men jag är van.. Och folk undrar varför jag inte gillar att fiska.. Konstigt när man aldrig får napp.. Linnéa åkte precis hem till Uppsala. Känns lite tomt utan henne.. Men snart får vi rå om varnadra i hela TVÅ veckor.. Då åker vi nämligen till EGYPTEN :) Fan va härligt det ska bli. Kevin fyller 10 år när vi är där och det ska firas på bästa vis <3 Mammas lill-skrutt.. Tiden går alldeles för fort.. Snart flyttar han hemifrån och sen blir man farmor hahahaha..

Anders jobbar och sliter men igår kom han hem lite tidigare <3 Saknar honom enormt när han inte är här.. Men så är det.. Kan ju inte vara hemma från jobbet pga att jag saknar honom haha.. Tänk om det fanns sånt att ta ut ;) Skulle va nåt det :) Idag kommer Nettan hit och jag får äntligen träffa henne.. Va as länge sen som man fick träffa henne.. Hon har tex inte träfat Ludde och honom har vi haft sen han va 10 veckor´, och denna månad blir han 2 år <3 Så länge sen är :( Ska även träffa en fd arbets kompis som flyttat hit till Söderfors :) Hennes har jag inte heller träffat sen hon slutade på jobbet.. Ska bli kul..

Igår tog jag, Kevin, Ludde och Linnéa en promenad i Söderfors. Gick bla till Ica och köpte blommor.. Som vi sen la på svärmors grav <3 Efter det mötte vi upp Maria med familj och lekte lite i en lekpark. Va trevligt.. Kul att man kan träffa nån när man är här.. I morgon ska jag till Uppsala för att träffa sjukgymnasten. Men jag åker tillbaka efter det.. Kevin har ju ändå höstlov. Ist för att vara hemma och ha tråkigt så kan vi lika bra åka hit ;) Får man ju träffa fästmannen också <3

Nej om man ska göra sig i ordning. Ingen aning om när Jennie (arbets kompisen) ringer och säger att hon är hemma.. Bäst att vara färdig då ;)


                   
                   
                   

Kommentarer
Skrivet av: Linda i Hagfors

Roligt att läsa! Önskar er allt gott!

2011-11-01 | 14:35:30
URL: http://lethenstrom.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback