Många bollar i luften

Mycket som händer inom kort. Oktober är här och tiden bara springer iväg.


Torsdag:

Kevin åkte tåg till sin pappa. Skulle ha åkt som på fredagen men eftersom han ändå va ledig från skolan pga lovdag så fick han va där en extra dag ist :) Jag va jätte nervös då han för första gången åkte ensam. Men det gick hur bra som helst. Hans pappa stod på stationen och mötte honom och jag hade telefon kontakt med Kevin under resan. Min stora pojke. Allt har vart bra hos pappa iaf. Dom har fiskat bla och det är nåt som Kevin verkligen gillar. Linnéa va snäll och följde med mig till stationen för att vinka av Kevin <3 Sen gick vi vidare till en resebyrå och bokade en resa :) Jäklar va skönt det ska bli. Vart då? Jo till  Egypten. Åker dit i december för att fira att Kevin blir 10 år


Fredag:

Va gjorde jag i fredags? Jo jag träffade min kära arbetskamrat Carina. Va hem till henne och fikade. alltid lika trevligt. Snart dags att vi drar ut igen tror jag ;) Det vart mat på Aspendos. Tog en pasta med bla kyckling. Det va inte så där JÄTTE gott men den va inte dålig heller ;) Jag är ju lite kinkig när det gäller mat nu för tiden.. Deras vitlöksbröd va iaf super gott. Skulle kunna leva på det haha. I övrigt så va fredagen lugn..


Lördag:

Eftersom min kusin William fyller på onsdag, plus att dom bor rätt långt härifrån, så vart det kalas för honom. Vi åkte dit och hade med oss presenter som verkligen fick honom glad. Det bästa av allt va väl att jag gav honom några skämt artiklar. Dels en prutt kudde och en bajskorv hahahaha.. Han skrattade hur mycket som helst. När jag pratar med honom i telefon så brukar jag alltid säga: Hej din lilla bajskorv eller Skitunge, och han skrattar lika mycket varje gång. Så jag ville skojja till det lite. Självklart fick han saker som inte va på skämt ;) Bla ett puzzel som han önskat sig.. Det tar ju ett tag att åka dit och självklart även när man ska hem igen så vi tackade för fika och sällskap vid halv sju och va hemma igen vid åtta..


Söndag:

Min älskade son kommer hem idag <3 Tio över fyra åker han från pappa och är hemma i Uppsala 17.33.. Saknar honom så otroligt mycket. Men det är bra för både han och mig att vi får va ifrån varandra ibland :) Pratade med honom tidigare i morse och då längtade han efter sin mamma <3 Älskade älskade unge <3 Jag har en överraskning till honom. Vi ska äta kräftor i kväll och det gillar han. Snacka om vilken nöjd unge jag kommer att få. Sen ska vi kramas och ta igen dessa dagar..



Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback