Köttfärsbiffar och utgång ;)

Igår va jag ut och käkade med några arbetskamrater. Tyvärr inte alla men många ändå :) Jätte trevligt hade vi. Tyvärr så va min mat INTE god men man kan inte gilla allting så är det.. Men efterrätten va super god som tur va ;) Vi hade en trevlig kväll och jag fick en present. Vilka fina kollegor jag har. Dom hade samlat till mig för att jag varit sjukskriven så länge :) Fick blomster-checkar så jag ska köpa nån fin blomma :) Tusen tack till er fina människor.. När jag sagt hejdå till sällskapet så for jag hem till mamma. Vi spelade monopol och hade det trevligt.. Träffade Jessica en sväng innan jag åkte hem..

Är hemma hos min älskade jobbarkompis Carina alias Smulan ;) Här luktar det gott vill jag lova.. Vi ska snart äta och det blir köttfärsbiffar, potatis, brunsås och LINGONSYLT.. Fan det ska verkligen bli gott.. Är riktigt sugen nu.. Har druckit ett glas cider också och det verkar gå bra.. Men jag dricker sakta ;) Vill inte krypa hem sen haha.. Efter maten ska vi ner till stan och roa oss :) Ska bli super kul. Man kan inte ha mer än galet kul i Carinas sällskap ;) Vi får se vart vi hamnar..

BLOGG-PAUSE


Nu har vi käkat och jag hade inte fel, det va skit gott.. Så nu är man mätt och belåten. Tänkte jag skulle retas lite med Malin, Carinas dotter.. Hon är så grymt jobbig hahahahaha.. Nej det är hon inte.. Sååå gullig så <3 Nej.. Det får räcka för denna gång..

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback