Äntligen april

Som jag har väntat på att det ska bli april :) Mycket som händer denna månad.. Dels är det påsk och det innebär påskägg ;) Sen är det några som fyller år.. Dels en av mina systrar, en moster och lilla jag :) Men det som verkligen ska bli kul är att jag åker till England den 25:e :) Gud va jag längtar.. Ska göra massa roliga saker <3 Handla massa kläder, se massa saker i London och sist men inte minst så ska jag träffa dom jag umgicks med i Egypten <3 Det ska bli grymt kul att se dom igen.. Pratade med en av dom i kväll och vi räknar dagarna tills jag ska komma dit :)


Kevin har påsklov denna vecka. När jag gick i skolan så började alltid vårt lov på skärtorsdagen.. Men så är det inte längre.. Ska inte göra nåt speciellt men på lördag ska vi på påskmiddag hos mamma och på söndag kommer Parisa hit och hälsar på.. Det va jätte länge sen som vi träffades. Ska bli så kul.. Kevin blev så glad över att hans älskade gudmor skulle komma <3 Vi får se vad vi hittar på.. Vad det än blir så blir det trevligt :)


Det är full-rulle på hundarna.. Ludde tycker det är jätte kul med en kompis, men Gizmo låter honom aldrig vara i fred haha.. Han hänger och klänger på Ludde 24/7 :) Men det är en fröjd för ögat att se dom ihop.. Sen Gizmo kom in i vår familj så kan man lämna Ludde hemma ensam. Det har man INTE kunnat förut.. Men sen Gizmo kom så får han ju sällskap och det är väl mycket roligare än att vara ensam.. Skönt är det iaf.. Tidigare har man ju behövt skaffa hundvakt för det lilla minsta.. Det slipper man nu :) UNDERBART....


Nej om man skulle ta och lägga sig.. Det är en dag i morgon också ;)


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback