Fyra dagar kvar :)

Gud va jag längtar.. Om fyra dagar sitter jag på ett flygplan som ska ta mig till ENGLAND :) Väskan är packad sen två veckor tillbaka ;) Ska bli riktigt kul. Fan va jag ska shoppa :) Och självklart ska jag träffa mina underbara vänner som jag hade turen att träffa när jag va i Egypten <3 Jäklar alltså.. Har inte längtat så här mycket på länge ;)


På dagens schema står det att jag ska tvätta, städa och bara vara med min underbara sambo <3 Kevin är hos Hamze och Kari (hans pappas kusin med sambo). Kommer hem i morgon. Saknar honom men jag vet att han har det riktigt kul där han är :) Han tycker så mycket om sin pappas kusin. Det har han alltid gjort.. Dom står varandra väldigt nära <3


Ikväll ska jag och Anders ut och käka och ev gå på bio. Egen tid ska man ta vara på :) Älskar dig underbara Anders <3 Finns inga ord som kan förklara hur mycket du och Kevin betyder för mig. Utan er, ingen Maria <3


Som jag skrev så ska jag tvätta idag. Gick ner för en liten stund sen för att kolla om det va ledigt. Skulle va så skönt att få börja lite tidigare :) Som vanligt finns det nötter som bokar tid men ändå inte går dit :/ Så jävla drygt.. Självklart kan det dyka upp saker som gör att man får förhinder. Och självklart kan man glömma att man bokat, men inte varje gång.. Det är tre personer som ALLTID gör så här.. Man får ju ta tiden om ingen har kommit efter 30 minuter.. Men tror ni att jag hann det? Nej för det hade nån redan gjort :( Men men.. Min tvätt tid börjar 2 så det är inte så mycket att gnälla om hahaha


Idag åkte min lillebror hem. Han har "bott" här i två dagar :) Har vart jätte trevligt. Som alltid när mina älskade syskon kommer hit <3 Älskar att ha dom här. Tyvärr inte är det inte så ofta längre. Dom har blivit så stora så dom vill hellre göra annat än att komma till sin syster :( Men dom brukar komma när jag ringer och ber dom komma ;) Men jag saknar tiden då dom själva kom på idén.. Fan va jag gnäller haha.. Känner mig som en bitter-fitta ;) Men det är jag inte *s*


Jaha vad ska jag skriver mer om då? Jag kan ju ta och berätta att vågen nu visar minus 51 kg :) Så jävla gött ;) Så nöjd med resultatet och jag är grymt stolt över mig själv.. You rock Maria ;)



                   

                   

                                     Kan ni förstå att jag är stolt??? ;)



Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback