Då va det dags igen då :)

Nämen Heeeej..

Kommer ni ihåg mig? Haha.. Så jäkla dålig på att uppdatera min blogg men men.. Så är det ibland.. Eller alltid ;) Sitter här i min soffa och är hur mätt som helst. Idag vart det pannkakor och sonen vart hur lycklig som helst.. Älskar verkligen pannkakor.. Men det gör väl i stort sätt alla barn? Och vuxna för den delen med :) Det finns mycket inom mat som är gott men just pannkakor är nog en av mina favoriter.. Idag vart det med bara sylt. Hade ingen grädde hemma.. Orkade inte gå till affären bara för det ;) Ja jag vet, jag är lat :) Men det är ändå inte nyttigt med grädde :)

I morgon är det fredag och Kevin åker bort över helgen. Först ska han på skoldisco (shit va stor han är nu) och sen åker han :) Kommer hem på söndag.. Själv ska jag spendera min helg med min älskade fästman.. Som flyttar till Uppsala snart :) Yes yes yes.. Längtar som bara den.. Har väntat i över 6 år på detta och nu ska det äntligen bli av. Flyttlasset går den 26:e Februari.. Snart snart snart..! Tänk.. snart kommer jag få både somna och vakna med min fästman vid min sida.. KÄRLEK <3

Denna vecka har gått hur fort som helst. I tisdags hade Kevin friluftsdag i skolan. Kevin valde att åka skridskor.. Han hade haft en bra dag men va väldigt trött när han kom hem :) Jobbigt att vara ute i friska luften haha.. Tycker det är bra att dom är ute och rör på sig.. Fler sånna dagar tack :) 

Sitter och funderar på vad vi ska hitta på i sommar :) Detta år så SKA vi göra nåt kul.. Men VAD vet jag inte.. Jag skulle vilja hyra en stuga nånstans.. Fatta va mysigt.. Fiska, bada, sola och bara ha det skönt hela familjen.. Det röstar jag på iaf.. Får väl se vad det blir.. Det är ju ett tag kvar till sommaren :) Första ska det ju bli vår och det längtar jag till.. För den 25:e April åker jag till ENGLAND.. Kommer bli sååå kul.. Har länge velat åka dit och nu ska det äntligen bli av.. Jag åker med min moster och hennes familj. Och när jag är där så ska jag passa på och hälsa på vännerna som vi lärde känna i Egypten <3 Ska bli kul.. Synd att Kevin inte kan följa med.. Får inte ledigt från skolan.. Men ev kommer två av dom till Sverige i sommar och då är Kevin hemma :D

Nej nu blir det en cigg med Linnea och sen lägger jag mig i soffan och glor på film.. Har inte mått så bra idag.. Känt mig trött och illamående.. Inte nån magsjuka utan mer pga min mage.. Tål inte att äta vad som helst.. Måste skärpa mig med maten.. Äter för sällan.. Svårt när man inte har nån hungerkänsla :/ 

LJUSPARTY PÅ SÖNDAG.. KOMMA????

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback