EN VECKA KVAR :)

Shit va tiden går fort.. Om en vecka blir jag sambo med Anders <3 Efter över sex år tillsammans.. Känns helt underbart :) Kan inte vara lyckligare. Och Kevin är också jätte glad över att Anders flyttar hit. Min älskade fina familj <3 Gud va jag älskar er. Det är vi mot världen. Ni kommer ALLTID på första plats <3

Om drygt en timme kommer Anders och Åsa hit för att hämta oss. Sen drar vi iväg till Söderfors för att hjälpa Anders med det sista. Är så glad att Åsa erbjöd sig att hjälpa till <3 Alla borde ha en 50 plussare vid namn Åsa Sjöblom i sitt liv ;) Underbara vän <3 Kevin är ute och leker med sina kompisar. Sa att han skulle hålla sig på gården. Tänker inte springa runt och leta efter honom när vi ska åka.. Hänt alldeles för många gånger.. Inte kul alls..

Haha Ludde ligger helt utslagen i soffan ;) Gizmo har lekt med honom i stort sätt hela dagen haha.. Stackars Ludde ibland.. Inte lätt att vara gammal helt plötsligt ;) Men dom har riktigt kul ihop också. Man märker på Ludde att han tycker om sin lilla kompis <3 Nåt som är riktigt gulligt är att Gizmo ligger också i soffan och sover.. Typ PÅ Ludde hahaha.. Sötnosar ;)

Idag är det en mycket speciell dag.. Nämligen min bästa väns bröllopsdag :) Och även hennes underbaa dotters dopdag... Sanna och Daniel.. Jag är så glad för eran skull mina vänner.. Ni är såå menade för varandra.. Och era barn är bara för underbara <3 Och älskade lilla (stora) Saga.. Grattis på din dopdag gumman..


                   
                             


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback