Lycklig <3

Nu är Anders saker på plats och det börjar bli riktigt fint här hemma.. Anders blir kvar i Söderfors tills på torsdag då vi inte hann bli klara med flyttstäden.. Så efter jobbet kommer han hit FÖR ALLTID <3 Jag är så otroligt lycklig.. Jag älskar honom och jag VET att vi kommer att klara allt.. Har vi klarat allt som hänt oss på dessa 7 år så finns det inga frågetecken på att vi klarar allt tillsammans. Min fina underbara Anders.. Nån annan som också längtar är självklart KEVIN :) Han är jätte glad över att Anders ska bo med oss.. Och det känns otroligt skönt. Tänk om han inte velat det eller ännu värre, tänk om Anders och Kevin inte kom överrens alls och typ "hatade" varandra.. Usch va hemskt..

Min fina vän Åsa är här och hjälper mig få ordning här hemma.. Så otroligt mycket att pilla med så jag är jätte glad över att hon kommer hit och hjälper till.. Sen har hon ju en väldigt bra smak också.. Och det är ju aldrig fel ;) Tack min fina vän <3

När allt är klart här hemma så lägger jag upp kort så ni kan titta och njuta ;) Nu ska jag stryka gardiner..

Kommentarer
Skrivet av: åsa

ska du stryka??:)

Självklart kommer ni klara av detta...

<3<3<3

2012-02-28 | 21:10:08

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback