Mitt första ljusparty

Jaha då har man haft sitt första ljusparty :) Jätte trevligt och det gick jätte bra. Madde höll i partyt. Va intressant att sitta och lyssna och fick tips och råd. Hoppas det kommer att gå bra för mig. Hoppas att så många som möjligt vill boka ett party :) Så vill du eller känner du nån som vill ha ett party, så säg till :) Kommer gärna och visar våra underbara produkter och låter er få lukta på ljuvliga dofter..

Helgen kom och den försvann.. Anders åkte hem idag för att sätta i gång med packning.. Han flytter hit om 2 helger.. Känns underbart.. Men det känns lite konstigt också haha.. Är ju så van vid att vi bara träffas på helgerna.. I stort sätt varje helg i sex och ett halvt år.. Och nu blir det på heltid.. Spännande <3 Kevin kom hem från sin kontaktfamilj idag. Hade haft det bra. Hade bla vart på fyrishov och badat. Men som det är för oss alla så känner öven Kevin att det är borta bra men hemma bäst. Hundarna va galet glada över att ha Kevin hemma igen..

Nya vecka. Denna vecka ska hag göra klart här hemma. Håller på och plockar och donar. Behöver ju göra plats för Anders saker :) I morgon ska jag göra klart alla garderober. Sen ska jag ta itu med förrådet. Sen får vi se vad mer som händer. Tänkte jag skulle sätta igång ordentligt med träningen igen. Har varit alldeles för lat för att gå till gymmet bla.. Måste skärpa till mig. Har stått still i vikt i evigheter nu och jag vill NER.. Ska ta en lång promenad med Ludde i morgon. Gizmo orkar inte gå så långt ännu så han får va hemma med Kevin <3

Sitter och småtittar på spårlöst. Jätte bra program men så sorgligt :( Gråter varje gång haha.. Är så otroligt känslig. Jag blir så glad när jag ser hur dom får träffa sina biologiska föräldrar. Önskar att det nån gång kunde vara jag som fick träffa min pappa :/ Men jag vet att den dagen aldrig kommer att komma.. Så tråkigt..

Nej nu ska jag slå en pling till Åsa <3


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback