Trött???

Kan inte riktigt känna om det är trötthet eller om det är nånting annat. Är inte redo att gå och lägga mig riktigt än. Har lite saker jag behöver göra innan.. Annars blir det aldrig gjort.. Men men.. Det visar väl sig när jag lägger huvudet på kudden :)

Idag va Annica och Simone här och fikade. Så trevligt så.. Jäklar va Simone hade växt.. Kommer bli lång som attans om hon ska fortsätta så här ;) Käkade semla och drack te.. Pratade massa skit som man alltid gör när man träffar vänner.. Kevin va hos en kompis och kom hem vid 7.. Käkade mat och sen vart det en film. Ligger och sover så fint nu så <3

På torsdag åker jag och Åsa till Söderfors för att fortsätta packning och städ. Och på lördag går flyttlasset.. Ska bli så härligt att få bo med min älskade fästman. Som en riktigt familj <3 Längtar jätte mycket. Min lillebror ska hjälpa till och det är vi jätte tacksamma för <3 Har så fina syskon.. Älskar dom otroligt mycket.. Kevin ska till sin kontaktfamilj på fredag och när han kommer hem på söndag så bor Anders här :)

I morgon ska jag fortsätta plocka i ordning här hemma.. Mycket som ska fixas.. Anders måste ju få plats med sina saker ;) Kommer bli kanon.. Får se hur länge vi blir kvar i denna lägenhet. Dom ska ju göra en stor stamrenovering nästa vår och då går hyran upp till 8500.. Har 5062 nu.. Jätte stor skillnad. Vi kommer inte att bo kvar då iaf.. Lite väl lyxigt att bo i en hyreslägenhet för 8500 tycker vi.. Får se om vi skaffar hus eller om det blir en annan lägenhet. Tror nog på hus eftersom det är det vi ändå ska ha sen.. Bara onödigt att skaffa ännu en lägenhet om vi ska ha hus..

Nån som är sugen på att ha ljusparty??? Hör av er till mig isf.. Säljer för partylite :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback