Bättre sent än aldrig ;)

Fan va dålig jag är på att blogga.. Ibland skriver jag flera gånger om dagen men sen går det i perioder.. Nu är det dags att skriva lite igen ;) Men om vad vet jag inte hahahaha..  Kan ju berätta lite om hur det går efter min operation :) Jag mår jätte bra och vågen visar minus hela tiden. Har även tagit mått runt bysten, midjan och låren :) Och jag säger bara wow vilka resultat :) Helt otroligt. Är så glad och lycklig över att jag fick chansen att göra denna operation. Inte alla som får det tyvärr.. Men jag fick det och det är jag otroligt tacksam för. Jag är säker på att jag ALDRIG hade klarat detta på egen hand och jag är riktigt säker på att jag gjort det bästa beslutet.

Det har gått väldigt fort. Lite för fort känns det som ibland. huvud hänger inte med alla gånger. Jag tror att det har vart bra att jag har tagit alla mått tex. Så jag kan "gå" tillbaka och se hur jäkla stor jag egentligen har varit. Helt otroligt.. Jag har alltid varit medveten om att jag varit överviktig men på ett helt annat sätt än vad jag är nu. När jag kollar på gamla kort så undrar jag: Hur kunde jag låta detta ske? Hur kunde jag låta det gå så här långt? Hur kunde jag låta min fetma få styra mitt liv och min kropp??

Nån som är riktigt glad över att jag gått ner i vikt och över att jag mår så bra idag är min älskade son Kevin och min älskade fästman Anders <3 Jag får ett sånt stort stöd och det betyder sååå mycket. Har även underbara vänner som finns där för mig och hejar på och självklart min familj <3 Finns inget bättre än att få känna lycka och få känna sig älskad och uppskattad..

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om mina nära och kära och om min lycka men det får räcka för ett tag nu ;) Får övergå till min underbara hund Ludde ist.. Har pratat med hans uppfödare och det verkar som om hon vill låna Ludde för avel :) Så ev kommer Ludde att bli pappa <3 Åhh va kul tycker jag.. Ska bli kul att få se vad han kan va med och påverka.. Kommer bli ur gulliga valpar tror jag :) Hoppas jag kan se dom utan att bli kär.. Kommer INTE att skaffa en hund till.. Nej, nej, nej.. Det räcker med Ludde.. Det både räcker och blir över haha..

Nej om man skulle ta och gå och lägga sig.. Avslutar med att lägga upp fyra bilder. Två före min operation och två efter :)


                   
                   
                   
                   





Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback