Jorden snurrar sitt varv ändå

Oavsett vad du känner och tycker...
 
 
Ny dag, nya händelser.. Får se vad det innebär för mig :) Ska iaf iväg på ett möte om en timme sen hem och städa.. Börjar bli väldigt trött på röran här hemma efter att lillebror påbörjat sitt arbete.. Och det verkar som arbetet stannat av lite... Han är inte klar och han har inte varit här på några dagar... Men men.. Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge heter det ju ;)
 
Igår va jag hem till Eleonor. Det va meningen att jag skulle hjälpa henne att baka bullar, men det blev så sent så vi nöjde oss med kladdkaka :D Den va jötte god tänkte jag säga/skriva men jag kom på att jag glömde bort att smaka haha... Inte vanligt att JAG tackar nej till go-fika ;) Men igår så :)
 
Syrran (Sandra) sov över igår också.. Har vart här några dagar nu.. Vet inte hur det blir i natt. I morse sa hon att hon ville sova här men jag vet inte.. Mina syskon är alltid välkomna hit.. Sen om dom stannar 5 minuter eller i flera dagar är lika värdefullt för mig <3 Mina älsklingar... Älskar dom så in i helvete mycket och skulle kunna göra vad som helst för dom <3
 
Igår ringde Kevins gympa-lärare.. Han ville berätta hur otroligt bra det går för Kevin :) Jag blev jätte stolt och glad över att få höra vad han hade att berätta :) Han berättade också vilken otrolig skillnad det blivit sen Kevin började med sin ADHD medicin.. Och det känner jag hemma också.. Min älskade, finaste, BÄSTA Kevin <3 Mamma älskar dig <3
 
Nej om man skulle ta och göra sig i ordning inför mötet..
 
Hej-svejs

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback