Kassler i ugn

Ja det är vad som serveras här hemma idag :) Ska bli riktigt gott.. Tur att man har en mamma och en moster som man kan fråga när man är lite osäker <3 Om jag inte minns helt fel så har jag aldrig gjort denna maträtt.. Så jag tyckte att det va dags.. Kevin är ute och spelar fotboll, ska ringa in honom snart.. Har ingen aning om valet av middag kommer att passa den lilla herrn men det lär ju visa sig.. Han har blivit så kräsen när det kommer till ma.. Men det är ju mycket pga hans ADHD-medicin.. Får käka rester från igår annars..
 
Har idag vart iväg med min väninna Korina en sväng. Va och kopierade och sen en snabbis till gränby centrum.. Följde med henne upp en stund när vi kom hem innan det va dags att dra en sväng med dammsugaren här hemma och efter det laga mat.. Ska träffas i morgon igen. Får bli en längre stund då i stället..
 
Fick sova rätt ok inatt.. Har INTE sovat bra på flera dagar nu.. Snart en vecka om man ska vara exakt.. Vet inte riktigt hur det kommer sig.. Har väl för mycket att tänka på kanske.. Fått medicin utskrivet från läkaren så jag hoppas att det snart ska hjälpa.. Blir tokig snart.. Går runt som i en dimma om dagarna.. Man tycker att man borde vara mer död än levande när kvällen kommer och det är dags att sova, men nej då..  Nej fy fan.. Lite mer sömn står på min önskelista just nu..
 
KOM IHÅG DET ALLA SOM VILL GE MIG NÅT ;)
 
 

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback