Oj jag hade visst en blogg ;)

Hade totalt glömt bort att jag hade en blogg.. Det va ju hur länge sen som helst som jag skrev ett inlägg sist :/ Kom väl en massa ivägen som vanligt ;) Men va fan, man kan ju alltid ta och bättra sig eller hur?
 
Tänker inte ens försöka tänka tillbaka på vad som hänt sen sist haha.. Finns inte en möjlighet att jag kan komma ihåg det.. Men va fan, spela roll då..
 
Sitter och lyssnar på musik, Kevin duschar och ska snart gå och lägga sig. Påsklovet är slut för denna gång så i morgon bitti ringer klockan kvart i 7.. Kevin säger att det "suger" att lovet är slut men jag tror nog att han tycker att det är lite skönt iaf att det är skola i morgon.. Tillbaks till lite rutiner igen.. Hela lovet har han lagt sig hur sen som helst ochresultatet av det blir ju såklart att han sover lite för länge dagen efter.. Och det är inte så bra.. Jag hoppas han kan somna ikväll..
 
Helgen har jag spenderat hos Eleonor. Fredag-lördag bara hon och jag och lördag-söndag vi och våra söner <3 Min lillebror håller på och målar om här hemma.. Hallen är klar och nu håller han på med mitt sovrum.. Hallen blev jätte fin och det kommer sovrummet också bli :) Så duktig min bästa lillebror <3 Han tar studenten i sommar och jag håller alla tummar och tår för att han ska få tag på nåt jobb.. Måste ju tjäna pengar... Pengar... Jävla skit sak nån kommit på.. Allt kan väl vara gratis ist hahaha.. Fan va skönt det skulle vara ;) Men det skulle ju liksom inte funka..
 
Denna månad är vi 3 i familjen som fyller år.. Ena syrran, ena mostern och så jag :) Detta år har jag önskat mig målarfärg i present.. Ska ju måla om överallt.. Och det kommer gå åt rätt mycket i vardagsrummet och i Kevins rum.. Då är det ju bra att få hjälp med det ;) Hade det inte varit för målarfärgen som jag önskat mig så gillar jag INTE att fylla år.. Hur kul är det att bli äldre liksom? Inte ett dugg.. Tiden då man längtade efter sin födelsedag är förbi sen länge..
 
Fan va skönt.. När Kevin kom ut från duschen så kom han och sa godnatt och gick och la sig.. UTAN bråk :) Så underbart <3 Mammas fina STORA kille <3
 
I morgon ska jag till vårdcentralen. Dags för en förnyelse av min sjukskrivning.. Fortfarande hemma från jobbet :/ den 7 mars hade jag vart sjukskriven i 2 år :( saknar mitt jobb.. Får väl se när det blir av igen.. OM det blir av.. Är inte helt säker på om jag någonsin kan gå tillbaka.. Vet inte om min kropp klarar av mina arbetsuppgifter.. Har ingen aning om vad jag ska jobba med annars :( Men sånt är livet ibland.. Finns dom som har det värre... får se vad som händer..
 
Nej om man skulle ta och ringa syrran (Sandra) och kolla vart hon är.. Hon ska nämligen sova här i natt.. Eftersom hon inte har nån nyckel med sig och jag vill dusha och sen sova så är det lika bra att jag ringer.. Skrev inget speciellt men det blev ett inlägg iaf ;) Kanske skulle ta och lägga upp nån bild eller två?? Kanske en före och efter bild?? Jo jag tror fan att jag gör det :) Har ju liksom blivit 62 kg lättare
 
                                 
 
         
 
     
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: johan

bra jobbat prova sova lite mer kanske

Svar: Sömnen kommer ;)
KevinsMother

2013-04-07 | 22:28:24
URL: http://judgement.mine.nu
Skrivet av: bögisjohan

SÅ DUKTIG GUMMAN <3
ska lista ut ett riktigt smaskigt smeknamn åt dig

Svar: Åhhhhh jag väntar med spänning <3
KevinsMother

2013-05-05 | 22:40:05
URL: http://johanjohansson.blogg.se

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback