SOMMAR

Äntligen är sommaren här :) Så jäkla skönt.. Tidigare har jag verkligen HATAT sommaren pga värmen. Det va så jobbigt när jag va så överviktig. Jag svettades så otroligt mycket och allt va bara som sagt jobbigt. Men nu när jag gått ner i vikt så njuter jag som bara den :) Vilken känsla.. Den går inte ens att beskriva.. Jag är så glad och lycklig över att jag tog beslutet att göra nånting åt min vikt.. Det är nu två år sen jag gjorde min operation och resultatet har blivit minus 65 kg :D Duktiga jag ;)
 
I onsdags tog min älskade lillebror Daniel studenten. Jag är så grymt stolt över honom och det va så underbart att få dela denna dag med honom. Han va så otroligt fin i sin kostym och det bästa av allt: Han va så jäkla glad och lycklig :) Det va en underbar dag.. Solen sken och alla va glada och på bra humör.. Jag tog aldrig studenten och det ångrar jag jätte mycket.. Men varje år så blir jag så jäkla glad när jag ser alla studenter och jag delar verkligen deras glädje..
 
Kevin är hos mormor och det verkar som han blir kvar där.. Han åkte dit igår och ville sova kvar.. Trodde han skulle komma hem men än har han inte kommit.. Vi får väl se om han stannar.. Han älskar verkligen att åka dit.. Han säger att han vill åka till mormor men det är alltid morbror eller hans mostrar han umgås med ;) Saknar honom jätte mycket när han åker dit.. Saknar honom vart han än åker.. Det blir så tyst och tomt här hemma.. Men så länge han mår bra och är lycklig så blir jag det också <3 Min fina prins <3
 
Idag har jag vart ute på en långis med Ludde.. Så fint väder så det är bäst att passa på.. Nu ligger han och sover.. Helt slut :) Min fina bebis.. Så jäkla underbar.. Haft honom sen han va 10 veckor och det är så kul och se hur han växer och se alla hans framsteg.. Hur han lär sig olika saker.. Han är så speciell..
 
Tänkte lägga ut lite bilder sen sätta mig på balkongen och njuta.. Kanske öppna en kall cider ;)
 
 
 
 
 
Älskar verkligen dessa bilder.. Att få ta bilder på Kevin nu för tiden är inte lätt.. Han vill nästan aldrig.. Därför är denna tid extra viktig för mig.. Älskar den ungen så otroligt mycket.. Finare son kan man inte önska sig <3 Tänkte lägga upp en före och efter bild också..Innan min operation och nu :D
 
 
 
 

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback