VÄLKOMMEN ANTON <3

Klockan 00.15 föddes en liten prins vid namn ANTON <3 En trött men lycklig mamma ringde i morse för att berätta den underbara nyheten.. Och vem är Anton?? Jo det är min kusin :) Min moster Tessan och min  ingifta morbror Graham har blivit föräldrar för 2:a gången.. Och min kusin William har äntligen blivit storebror.. Som han har längtat och väntat :) Fick en bild på lilla prinsen och han är underbart fin.. Jätte lik sin storebror <3 Jag längtar jätte mycket tills vi får träffa lilla grodan.. Ska bli jätte mysigt att få gosa och sniffa på honom.. Stort grattis till familjen Norris.. Och jätte bra jobbat moster.. Är så stolt över dig <3
 
Nu är vi inne i maj månad.. Och vad betyder det?? Jo VÅÅÅÅÅÅÅR... Så jäkla less på vintern.. Kallt och en jäkla massa snö.. Fy fan :/ Men nu är som sagt våren här och snart knackar sommaren på dörren.. Ska bli sjukt underbart.. Har inte så mycket planerat inför sommaren.. Tar den som dn kommer :) Men självklart ska vi göra en massa kul.. Har bestämt mig för att denna sommar ska bli en sommar att minnas.. Både för mig och för min underbara son <3
 
Har kyckling i ugnen och riset väntar på att få kokas.. Kevin gick ut med sin moster Emma.. Kommer in när maten är klar.. Hoppas jag.. Inte kul att äta själv.. Har haft min underbara Malin hör några dagar.. Alltid lika kul när hon kommer men även alltid lika tråkigt när hon åker hem :( Men hon har lovat att komma tillbaka om 2 veckor.. Och jag räknar dagarna ;) Min lilla bebis <3 Och nästa gång följer även Johan med :) Ska bli sjukt kul att få träffa honom igen <3
 
Det fortsätter att gå jätte bra för Kevin i skolan och det känns så jäkla bra.. Är så stolt över min son <3 Han är verkligen det bästa som finns <3 Vad skulle jag göra utan honom? Han får mig att vilja gå upp varje morgon, han får mig glad och han får mig att känna mig älskad. Han visar mig varje dag vad kärlek är <3 Min fina underbara Kevin <3 Kärleken till honom går inte att beskriva med ord.. Älskar honom så grymt mycket.. Trodde aldrig att man kunde älska någon som mycket som jag älskar honom <3
 
Nej man kanske skulle ta och kolla kycklingen... Ha det bäst <3
 
 
 
 

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback