Nämen HEEEEJ

En gång i tiden tyckte jag att det va jätte kul att blogga. Men sen verkade allt intresse bara försvinna.
Tar väl och testar igen då och ser om det funkar bättre denna gång :) Tänker inte ens försöka skriva om vad som hänt sen sist hahaha.. Med tanke på att det gått så lång tid.. Men det har varit upp och ner som hos dom flesta..
 
En av dom värsta sakerna som drabbat mig är att en av mina bästa vänner gått bort. Ett halv år sedan och det känns som igår. Saknar henne så otroligt mycket.. Jessica och jag har hållit ihop sen vi va 16 år.. Och det är fruktansvärt att hon nu endast lever kvar i mitt minne.. Hon hade en dotter.. Felicia.. Som jag fick ÄRAN att bli Gudmor till <3 Hon hade inte ens fyllt 2 när hennes mamma rycktes bort :( Så fruktansvärt hemskt.. Felicia är som TUR ÄR för liten för att komma ihåg när mamma dog men hon kommer hellre aldrig komma ihåg all den kärlek som hennes mamma gav henne.. Minnet av mamma kommer bara finnas genom att vi fortsätter och prata om henne, visar bilder på henne osv.. Men ett eget minne... Kommer inte finnas.. Det är Felicia för liten för :(
Jag pratar ofta med Felicia (eller Flisan som jag kallar henne) om Jessica.. Berättar hur mycket mamma älskar henne och så.. Tycker det är jätte viktigt.. Flisan vet att mamma nu är en ängel och att hon är i himlen.. Vi tittar ofta upp och vinkar till mamma och slänger iväg en MASSA pussar <3 Finaste Flisan.. Hon är så underbar <3
 
Kevin har hunnit bli 13 år.. HERRE GUUUUUUD.. Tiden går för fort.. STOPP !!!!!! Jag hinner inte med.. Älskade Kevin.. Så fin <3 Går i 6:an och till jul fick han sitt första betyg.. Stora killen.. Kärlek <3 Är så stolt över min son. Trots allt han gått igenom så kämpar han och ger aldrig upp. Vår kärlek till varandra kommer ALDRIG att försvinna. Vår kärlek kommer INGEN eller INGET kunna förstöra.. Det är VI mot världen, VI mot allt <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback